About Me

My photo
Pee Jay, Selangor, Malaysia
Bout Me !! ♥ Simple .. ღ Always Happy .. ♥ Crazy n Sensitive .. © Original Profile █║│█│║│█║© : ♥ ma family : ♥ ma buddies : ♥ ma LIFE : ♥ Shupinkkk : ♥ encet n camera : ♥ piNk c0Lor : ♥ karaoke : ♥ HOLIDAY : ♥ ALREADY TAKEN ♥

Followers

Thursday, January 27, 2011

really mish you beb !!

hmm .. seyes beb ! aku btol.btol windu an saat bsame kaw ! pejam celik ta sangke na masuk 9 bolan aku kenai kaw ,

-  ta sangka uhh , niat at aty juz na memaen je ! juz na kenai.kenai biase je ngan kaw . tapy nta antu mane masok lam aty aku nei .bley lak tangkap sayunkk at kaw :)


- hmm .. tetibe lak aku tingat memori ngan kaw , wlupun ta lame "TEMAN TAPY MESRA" ngan kaw , but im still appreciate , tengs beb coz sudy berteman n bermesra ngan aku wlupon kejup . :(

beb !! mungken kaw ta kan taw an perasaan aku at kaw slame ney . seyes ! aku SAYUNK  an kaw !! tapy na wat camne , kaw bukan MILIK aku ! aku bukan PILIHAN YG TERBAEK utk kaw . tape ! aku terime seadenye . aku sedar beb , antara kite banyak pbezaan . bagai langit n bumi .. sape aa aku na bsame ngan kaw , DYE lebey layak ngan kaw , same chantek same padan . aku doa an kowang epy alwayz ukeii :)

beb .. im really MISH  you !!! < nangesss :'( > tataw na cakap camne agy , hnye Tuhan aje yg taw pe yang aku rase saat nei .. aku harap sangat kaw ta an pernah lupe an aku wlu skejup pun ... :"( btw , TENGS for everything dear ! u still in my heart ............

No comments:

Post a Comment