About Me

My photo
Pee Jay, Selangor, Malaysia
Bout Me !! ♥ Simple .. ღ Always Happy .. ♥ Crazy n Sensitive .. © Original Profile █║│█│║│█║© : ♥ ma family : ♥ ma buddies : ♥ ma LIFE : ♥ Shupinkkk : ♥ encet n camera : ♥ piNk c0Lor : ♥ karaoke : ♥ HOLIDAY : ♥ ALREADY TAKEN ♥

Followers

Wednesday, September 14, 2011

Tuhan ... aku rindu dea .... THANKS A LOT TELAH MENGEMBALIKAN DEA UNTUK KU ...

cinta KAU && AKU .....................

: Tahukah kamu apa yang ku pinta , disetiap doa sepanjang hari ku . .Tuhan tolong aku , tolong jaga dea. . .Tuhan aku sayang dea ~
: rindu nye shaye kat dea .... Hanya Tuhan saje yang taw .. 
Ya Allah .. sesungguh aku amat berterima kaseh padaMu ... dengan kehadiran dea kembali di sisi ku .. biar tak seindah rupa , biar tak sekaya mana .. namun aku BERSYUKUR memiliki dea ... yang penuh dengan kaseh sayang && cinta .. walau ku tau ini hanya cinta sementara , cinta dunia .. namun KEBAHAGIAAN SEMENTARA ini la buwat aku bahagia .... Ya Allah , Kau panjangkan lah JODOH kami , Kau RESTUI lah hubungan kami , Kau REDHAI perjalanan kami ... Kau PERMUDAHKANLAH ikatan janji .... Kau SATUkanlah kami dengan ikatan yang SAH && DIREDHAI ... sesungguhnya aku ingin hidup bersamanya selagi jasad tak dimamah bumi ...
Ya Allah ... Kau peliharalah hubungan kami ... Kau sampaikanlah salam RINDU ku ini ... Kau dekadkanlah hati kami .... amin yarabbal al-amin .....

No comments:

Post a Comment