About Me

My photo
Pee Jay, Selangor, Malaysia
Bout Me !! ♥ Simple .. ღ Always Happy .. ♥ Crazy n Sensitive .. © Original Profile █║│█│║│█║© : ♥ ma family : ♥ ma buddies : ♥ ma LIFE : ♥ Shupinkkk : ♥ encet n camera : ♥ piNk c0Lor : ♥ karaoke : ♥ HOLIDAY : ♥ ALREADY TAKEN ♥

Followers

Wednesday, October 19, 2011

MC vs OPPDAY = saked otakk !

assalamualaikum ..
salam sejahtera para blog yang di kasihi && di sayangi ...
actually , da bape ary tak create new post at cni ..
tapi arynei terase cam nak create .. huhu
bukan ape , sekadar nak merepek && meraban ikud suke tekak aku ler kan . hehehe
hmm , nei nak story pasal kes semalam .. (18.10.2011)
act , aku keje .. but nape ntah tetibe aku rase kepala aku cam nak pecah . cam biase la migrain datang menyerang . MasyaAllah saked nye hanye Allah saje yang tau ..
so ape agy , aku pun text la boss aku . cakap tak dapad datang keje . aku saked then  nak amek MC .
hmm , oke la . ade respon dari dea . tp agak saked aty gak . dea kasi aku oppday . tak yah MC . 
so 4 dis week aku da tkde coty . MC tuh da kire coty aku .
haduss , hangin lak 1 badan . aku nei saked , nak MC . bukan nak oppday.
tapi malas nak cakap banyak , follow je la . aku kan kuli .. dea kan boss .. huhu
nak jadi kan cite , dalam saked-saked tuh pun sempad tekak aku nei nak makan bebagai ..
nak makan itu ini ..
yang paleng tak tahan tekak nei tingin benar nak makan masam-masam..
aduss , da mcm mengidam pulak kan .. hehehe
aku tauu , nei mesty da nak tuttt~ttuuuttt .. huhu
yang paleng penting tekak aku nei nak makan TUTTI FRUTTI ... fuhh !! tak nak kalah kan tekak aku nei ! selero buayoo ! kehkeh ..
cam tak tenang lak tekak aku nei semalam ..
finally , my luvely cuzin pun bersuara ajak gy pyramid .. makan TUTTI FRUTTI !! 
yahooooo !! dengan penuh kesyukuran aku tersenyum ..
^________________^
pucuk di cita , ulam mendatang .. kehkeh !!
dengan penuh kesabaran aku tunggu cuzin aku balek keje ..
Oyeahh !! dea sampaiiiiiiiiiiii ......
so pe agy , dengan penuh harapan kami melangkah .. haha
hmm , dengan ghairah aku amek buah-buahan ..
.wakakaka .......
niat kat aty nak makan perisa berrbery, tapi hampa .. :(
so nak gak yang masam , pilih la perisa kiwi ..
waah !! buley tahan gakk ! sedappp ++ terbaekkk wok !

jum layan pict .. hehe
tadaaa ~ yummyy !! yummyy ! nampak sedapp kan ? hehehe

yumm ~ yumm ! dapp nyee ... :)

masyam uhh stoberry tuh , sampai kuar airmate kud makan mende nei .. huhu :)

haaaaa !! amacam ?? licin kann ?? nei la name nye betol2 menikmati .. kehkeh ~ seyesly , mang sodapppp ! :)

No comments:

Post a Comment