About Me

My photo
Pee Jay, Selangor, Malaysia
Bout Me !! ♥ Simple .. ღ Always Happy .. ♥ Crazy n Sensitive .. © Original Profile █║│█│║│█║© : ♥ ma family : ♥ ma buddies : ♥ ma LIFE : ♥ Shupinkkk : ♥ encet n camera : ♥ piNk c0Lor : ♥ karaoke : ♥ HOLIDAY : ♥ ALREADY TAKEN ♥

Followers

Saturday, December 3, 2011

gud bye ~

hmm ..
tadi duk eppy cuz terlebeh kenyang ...
but now , tetibe teringat kes siang tadi ......
seyes doe agak sedey gak la kan bcuz terpakse say gud bye at my kesayangan fon (nokia x6)
actually , dat fon gift dari my dad ..
but nak jadi kan cite semalam fon tuh tjatuh dari atas meja .. agak tinggi jugak la citenye ,,'
terlangkup terus my fon ke lantai ..
u knoe la , betapa sensitif nye fon jenis tourch screen nei ..
klu jatuh ciked pun buley weng ~ weng !
nei kan pulak jatuh terhempas ..
mang agak sentap jugak la kan nenguk keadaan tuh ..
aku sayang fon tuh .. cuz tuh salah 1 pberian dari ayah tsayang ..
tapi bila da cara jatuh nye pun agak ngeri ~ sampai buley tebuka body dea ..
so sendiri paham la ..
mula2 ingat cam oke , takde prob ..
rupe nye .. tetibe batteri fon tuh abes .. padehal baru cas && tak guna sangat ..
tuh tak kesah la kan ...
balek tuh aku cas cam biase .. dari malam sampai ke pagy .. 
standart klu bangun tydo mesty betteri tuh da fully cas ..
tapi kali nei agak belainan ..
still tak full .. padehal da lame aku cas nei ..
so kat ctu da nampak ciked cam de prob ..
oke tk pe la , aku tak amek port sangat la kan ..
then  my cuzin call , tengah syiok2 borak .. tetibe cuzin aku tak dengar suara aku ..
aku dengar suara dea .. puas aku tpekik tlolong ..
hmmm .. aku da agak mesty de sumthing happen yang akan belaku kat fon aku nei ..
if aku lambat bertindak , mesty lebey teruk kan ..
so , aku tak nak tanggung pape risiko agy pas nei yang buley wut aku saked otak ..
aku pun mintak pendapad ayah aku ..
yang aku nak tukar fon nei ..
aku story everything pasal fon nei at ayah aku ..
then dea pun setuju if aku gi tukar yang laen b4 prob tuh akan nampak dari mate kasar ...
dengan aty yang hampa ..
aku pun gi la cari kedai fon at mid valley ..
actually , aku nak carik la jugak cam fon lame aku BB tuh kan ..
arytu ade sebijik aku jumpe .. 2nd hand .. tp condition sume still oke ..
tyme aku tak tepikir la pulak nak beli ..
tetibe jadi hal nei , aku cadang nak grab 1 ..
tapi hampa ~ BB tuh da takde agy .. :(
alih nye aku nekad .. amek sony ericson jea ..
lepas nei ape nak jadi jadi lah ..
aku da malas nak pikir ..
lepas 1-1 prob aku datang ..
all bout handphone ..
mula2 sony ericson aku prob ~
after dats BB aku pulak prob ..
pastu samsung aku pun prob gak ..
&& now !! nokia yang rasa kan buley backup aku pun wut hal jugak !!
sedey nye hanya Allah yang tahu ...
mungken ini la yang di name kan takde rezeki kan ....
takpe la , aku redha andai itu yang harus aku lalui ..
mungken 1 ary nanti ade rezeki yang sedang menanti aku ..
insyaAllah ..
amin ..


# mudd : MALAS nak pikir !! :(

No comments:

Post a Comment