About Me

My photo
Pee Jay, Selangor, Malaysia
Bout Me !! ♥ Simple .. ღ Always Happy .. ♥ Crazy n Sensitive .. © Original Profile █║│█│║│█║© : ♥ ma family : ♥ ma buddies : ♥ ma LIFE : ♥ Shupinkkk : ♥ encet n camera : ♥ piNk c0Lor : ♥ karaoke : ♥ HOLIDAY : ♥ ALREADY TAKEN ♥

Followers

Friday, December 9, 2011

pengorbanan ~

assalamualaikum ...
hye guys ~

cer nenguk title kite tuh ~ "pengorbanan"
wahhh !! bunyik cam besor jea kan berkorban nye ..
hehehe ~

actually nak share kat sini ..
arynei aku oppday ~ so buwat pertame kali nei sejak 2 menjak nei duk kuar jea tyme oppday ..
aku duk kat umah diam-diam ...
hehehe ~
duk ngadap tenet jea ~ la cite nye kan ...
hehehe :)

dalam duk melanguk kat umah arynei .. tetibe aty nei terase cam nak wut sumthing kat diri aku ...
actually , rase nei da lame ade... cuma asek tak berkesempatan && ngelat jea ..
so dengan rase  tak semena-mena .. aku decide nak wut jugakk !!

hmmm ~ finally , setelah sekian lame aku simpan ..
akhir nye aku  korban kan jugakkk !!
tanpa pikir panjang agy ..

maka nyeee ~ dengan ini .. rambut ku telah ku potong pendek tanpa belas kasihan ..
hahahaha ~ ( padehal sedey sebenarnye )
huhuhu ...

aku pikir ~ benda boleh panjang balek kan ..
so aku redha lah dengan ape yang aku buwat ..
potong pun bukan sebab suke-suke tapi da tak tahan ..
rambut asek gugur ~
da tak bermaya ..
so better aku potong .. nti buley tumbuh rambut baru yang lebeh menawan ..
betol tak ???

rambut lurus ....

curl ! mich dis style ..

my new hair !! huwaaaa :(


No comments:

Post a Comment