About Me

My photo
Pee Jay, Selangor, Malaysia
Bout Me !! ♥ Simple .. ღ Always Happy .. ♥ Crazy n Sensitive .. © Original Profile █║│█│║│█║© : ♥ ma family : ♥ ma buddies : ♥ ma LIFE : ♥ Shupinkkk : ♥ encet n camera : ♥ piNk c0Lor : ♥ karaoke : ♥ HOLIDAY : ♥ ALREADY TAKEN ♥

Followers

Wednesday, October 5, 2011

i dunno why !! :(

SEBAK + SAYU !!!
but why ???
i dunno :(

Ya Allah , Tabah kan lah hati ku ini dalam menghadapi setiap ujian && dugaan MU
permudahkan lah segala urusan ku jika aku dalam kesukaran mahupun sebarang kesulitan ..
sesungguhNya hanya Engkau Yang Maha Mengetahui ape yang aku rasa saat ini ..
meskipun aku sendiri tidak pasti dengan ape yang aku rase .. :(

: adakah aku sedang menanggung rindu && terasa kesunyian tanpa insan tersayang disisiku ??
di saat aku menanggung 1 bebanan ...
Ya Allah , kuat kan lah hati ku yang 1 nei ...
sampai kan lah salam rindu ku pade dea(RIDUAN HUSAIN) yang jauh dmata , tp sentiasa dekad di hati ku .. InsyaAllah ..
amin ~

No comments:

Post a Comment