About Me

My photo
Pee Jay, Selangor, Malaysia
Bout Me !! ♥ Simple .. ღ Always Happy .. ♥ Crazy n Sensitive .. © Original Profile █║│█│║│█║© : ♥ ma family : ♥ ma buddies : ♥ ma LIFE : ♥ Shupinkkk : ♥ encet n camera : ♥ piNk c0Lor : ♥ karaoke : ♥ HOLIDAY : ♥ ALREADY TAKEN ♥

Followers

Wednesday, October 5, 2011

jaat nye mulut kamoo :P

seyoottt je an mulut kawan aku sorang nei .. 
gara2 aku nye status at FB yang berkaitan ngan 
" time couple BABY .. bila break BABI ... " tuh , dea buley kuar an statement yang
aku da putus bsame En.Chenta aku !!
huwaaaa ~ mang tak la weyy , mintak d jauh kan laa ..
juz statement je kut .. huhu !!
mang nak kena ko nei an "krol amri" .. haha :P
sengal jea mokcik nei .. ( da mcm mamarazzi da dea tadi , siap datang kedai aku tuh !! )
haha ... bunguuuuk nye "am" ....

: ouh my abie sayang ~ shaye tak pernah an cakap cam tuh kat awak ?? .. shaye baek an ?? 
ngeeee ~ lep u so much my gemok !!

No comments:

Post a Comment